4 designerskie gry, w które chciałabym zagrać

Od jakiegoś czasu panuje w blogosferze moda na bieganie. Blogerzy kupują sportowe buty, zakładają obcisłe spodenki, wciskają słuchawki w uszy i wychodzą pod klatkę strzelić fotę na insta. Stymulowana takimi obrazami doszłam do wniosku, że i mnie przyda się odrobina sportu. Odpaliłam google i zaczęłam przeczesywać internet w poszukiwaniu dizajnerskich gier planszowych. Jeśli już mam się namęczyć i napocić to niech chociaż sprawca zamieszania cieszy oko ładnym wyglądem.

Oto cztery propozycje, które wydają się grzechu warte.

Mosty przez Wisłę; producent: Podpunkt.

79102b4809cef40beebc0f50b95b2fcf6c1f7c9f fc3a4d7ed96996edb585ada215914bd33cf97939

Gra inspirowana notatkami popularnego dziennikarza-varsavianisty Jerzego Majewskiego z Gazety Wyborczej. To produkt idealny dla mnie. Bo nic mnie nie relaksuje bardziej niż palenie za sobą mostów.

Szklane szachy; projektant: Yasmin Sethi.

alice_chess_02 alice-chess-set-transparent

Figury po zestawieniu z planszy znikają z wnętrza szklanego walca. Proste? No, proste. Efektowne? A jakże! A jednak niestety wciąż tylko w fazie prototypu. Smuteczek.

Memory duety; producent: Podpunkt.

2_106dda78c8b50df55f71c5df2d3016c9

Zawsze przegrywam w memory. W tej wersji miałabym chyba jednak większe szanse. No, bo kto mi udowodni, że Yoko Ono nie poszłam na kawę z Małgorzatą, a Darth Vader nie pije z Jockerem śledzonym przez Scherlocka Holmesa?

Triplette; producent: Lesjouetslibres.pl.

20554

Tradycyjna, francuska, elegancka. Czego chcieć więcej? Chyba tylko tego, żeby kulki były jadalne i miały smak makaroników od Ladurée.

 

Uf! No dobra, to ile kalorii już spaliłam?

 

(Źródło zdjęć: strony producentów)

Skomentuj

